NABÓR NA STANOWISKO REHABILITANT

                        Koszalin, 18.03.2024 r.

OGŁOSZENIE

Powiatowa Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Koszalinie

ul. Andersa 32

NABÓR NA STANOWISKO REHABILITANT

ZAKRES ZADAŃ:

  • zadania rehabilitanta: diagnoza i prowadzenie zajęć z zakresu rehabilitacji ruchowej;
  • wymiar zatrudnienia: 1/4 etatu.

 

WYMAGANIA NIEZBĘDNE:

  • wykształcenie: wyższe kierunkowe (studia na kierunku fizjoterapia lub studia w zakresie fizjoterapii lub rehabilitacji ruchowej)
  • przygotowanie pedagogiczne;
  • znajomość przepisów ustawy o systemie oświaty w zakresie przepisów ogólnych;
  •  znajomość zasad działania publicznych poradni psychologiczno-pedagogicznych;
  • znajomość przepisów prawa oświatowego;
  • kreatywność;
  • umiejętność współpracy;
  • dyspozycyjność;
  • posiadanie obywatelstwa polskiego;
  • korzystanie z pełni praw publicznych;
  • nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyśle przestępstwo skarbowe.

 

WYMAGANIA DODATKOWE

  • wykształcenie: wyższe magisterskie;
  • staż pracy: 1 rok stażu pracy w obszarze oświaty.

 

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE:

  • życiorys/CV i list motywacyjny;
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego
    w zakresie wykształcenia;
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego
    w zakresie stażu pracy;
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych
    do celów rekrutacji;
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych;
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne; przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.

 

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE:

  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego
    w zakresie wykształcenia;
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego
    w zakresie stażu pracy;
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagań dodatkowych,
    w przypadku deklaracji ich spełnienia tj. staż pracy, przeszkolenie, kwalifikacje, np. kopie świadectw pracy, referencji, zakresów czynności, opisów stanowisk i innych zaświadczeń.

 

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW:

  • dokumenty należy złożyć do: 05 kwietnia 2024 r.;
  • decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty
    do sekretariatu poradni na adres:

 

Powiatowa Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Koszalinie ul. Andersa 32, 75-626 Koszalin

I piętro, pokój 216

 

DODATKOWE INFORMACJE:

Oferty złożone po terminie (decyduje data stempla pocztowego) lub oferty niekompletne (tj. niezawierające prawidłowych i podpisanych oświadczeń oraz wszystkich wymaganych dokumentów wymienionych w części „dokumenty
i oświadczenia niezbędne”), zostaną odrzucone.

Kandydaci zakwalifikowani do dalszych etapów naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem o ich terminie.

Nadesłane oferty, z wyjątkiem oferty wybranego kandydata, zostaną komisyjnie zniszczone.

Informacja o wynikach naboru zostanie podana w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie internetowej Powiatowej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Koszalinie - pppp.koszalin.ibip.pl.

Wytworzył:
Małgorzata Ruhnke
Udostępnił:
Monika Maciąg
(2024-03-18 10:37:33)
Ostatnio zmodyfikował:
Monika Maciąg
(2024-03-18 11:21:17)
       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki